Gå til innhold
  • Bli medlem

Størrelse Fjellreven greenland


alekso2222

Anbefalte innlegg

Annonse

Fjällräven og størrelser er underlige greier. Jeg har en anorakk Singi, det er det eneste plagget jeg måtte ned i M for at den skulle passe. Samtidig prøvde jeg Keb jakke, da måtte jeg opp i XL. Så det anbefales å prøve Fjällrävenklær før kjøp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en Greenland jakke som er kjøpt på finn.no og er kanskje 4 år, den opplever jeg som ganske romslig i størrelsen ( er den lange modellen med lommer på brystet og). I den nye versjonen for dame, har de fjernet lommene på brystet, og den er mer "smal i størrelsen". Jeg tror kanskje det @Diger Jotne stemmer (eller i allefall har stemt frem til nå nylig)- det er en jakke det er beregnet at du skal kunne kjøpe "din" størrelse, men samtidig ha plass til et lag under.

Opplevde det motsatte med en Brage Klattermusen jakke jeg kjøpte- i følge beskrivelsen skulle den være beregnet for tøffe turer på vinteren. Jeg kjøpte min vanlige størrelse, men måtte sende den i retur, da det bare var plass til en vanlig genser under.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jakka i Large. Jeg er 183 og litt ølfeit🍺😜 kjøpte XL til onkel på 193 å han er relativ slank å får lett 2-3 lag under. Som nevn tidligere er de romslige i størrelsen. Så jakka nylig på tilbud til 1500kr i grønn men husker ikke hvor😉 god å solid jakke som enkelt vaskes på 40grader! Anbefales

 

uups nå skal det sies at jeg prater om winter modellen altså, vet ikke om du spør om denne eller den uten fór?

Endret av Lars Stenseth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.