Flalex86 0 Skrevet 6. februar Del Skrevet 6. februar Hei. Nokon som har råd til samankopling av barnepulk og barnepulk? Fjellpulken har eit beslag, men eg ser for meg at dette kan ordnast enklare/billigare? Nokon som har råd? Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
svingen 212 Skrevet 6. februar Del Skrevet 6. februar Kjøpte beslag men ble aldri brukt, skal innrømme att jeg ikke vet hvor jeg har den og om jeg har alle delene men kan få kjøpt den for 500? Holder til i oslo/nittedal Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Flalex86 0 Skrevet 7. februar Forfatter Del Skrevet 7. februar Dersom du Finn beslaget, så gi ein lyd. Eg bur i Bergen, så om du kan sende, så er eg interessert. Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
svingen 212 Skrevet 7. februar Del Skrevet 7. februar (endret) Da fant jeg alt sammen send adresse på melding så skal jeg få sent de til uka eneste du trenger er nagle pop maskin slik som de her kanskje (Logg inn for å se skjult innhold) følger med nagler hverfall Endret 7. februar av svingen Flalex86 reagerte på dette 1 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.