Gå til innhold
  • Bli medlem

Nortent


Kiddus

Anbefalte innlegg

  • 2 år senere...
Annonse
  • 8 måneder senere...

Hei, sent svar. Jeg kjøpte Nortent sin lavvo 4, med innertelt, bunnduk og ovn. Jeg har brukt lavvoen med alle oppsett, med og uten ovn.

Lavvoen fremstår som godt gjennomtenkt, med fokus på god gjennomlufting, og kvaliteten oppleves høy med første øyekast. Lavvoen er også så lett, at jeg har tatt den med på fjellturer, med god suksess. 

Dessverre leverer Nortent lavvoen uten tapede sømmer, og du er overlatt til deg selv med en stor tube silikon og pensel for å tette alle sømmene. Tuben som fulgte med var ikke nok til å tette alle sømmene, og jeg er nå på min fjerde tube med silikon, da jeg alltid oppdager en ny lekkasje fra en søm som allerede har vært tettet tidligere. Lavvoen har med andre ord, aldri vært vanntett, uansett hvor mye jeg har prøvd. Det toppet seg etter ei langhelg i Femunden med konstant regn, og en påfølgende miserabel tur. Nå er lavvoen pakket bort, for godt.

Jeg ville ikke kjøpt lavvo fra Nortent igjen, med mindre det har skjedd endringer på disse sømmene. Noe som er synd, for resten av produktet er jeg svært fornøyd med.

 

 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.