Gå til innhold
  • Bli medlem

Lett familie telt 4 pers


Anbefalte innlegg

Annonse

Ofte litt knuffete for de ytterste pga. bredden, og de får veggene innpå seg. Hvis alle bruker 52 cm brede og 180 cm lange underlag går det kanskje med Helsport Breheimen. 

Lofoten Trek 5 veier 900 gram mer, men bedre plass for overkroppen, flere åpninger og større fortelt. Mer fleksibelt når alle tingene ligger der/ut på natta på do. Samme pris her: 

https://navasport.no/helsport-lofoten-trek-5-camp?gclid=CjwKCAiAu8SABhAxEiwAsodSZDSk2WGQK_XccXQxTa0tJkxu_9psEfoCAcwaNS6RUfuwQWvp-l6uQRoCPIwQAvD_BwE

Jeg har Wiglo LT 4 når hele familien er på tur, men det er 6 kg. (jeg slipper å ta maten). 260 cm bredde og bare rette vegger er behagelig, samt 3 innganger med gode luftemuligheter. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nallo 4gt telt men brukt minimalt (2 voksne og 8 og 11 åring) ofte pga vanskelig og slå opp pga tar mye plass. Og dama er skjelden med på tur. Tar eller med 2 mindre telt på tur da finner man rett plass til og slå de opp. Har et 3 mans tunnel telt jeg og gutta bruker. Ville tenkt meg om litt før du kjøper et 4 mans telt. Har vel brukt mitt helsport ringstind 1-2 superlight mere på 1 år enn nallo 4gt på 10 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd. Er det umulig å reparere LT 4? Snakket med bergans? 

 

Ser flere nettbutikker har det inne feks. Outnorth. Men prisen var jo uhyggelig akkurat nå. Tipper det dukker opp på feks. Xxl til hyggelig pris når dem har rotet frem sommervarene igjen, eller ringe rundt omkring til varehusene. (Betalte under 4k for mitt.) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.