Gå til innhold
  • Bli medlem

Westhikers underlag


TOT

Anbefalte innlegg

Annonse

Underlaget minner om underlag det finnes endel forskjellige varianter av på E-bay. Det ser ut som det kun er luft-fylt. Jeg har kjøpt et lignende (fra e-bay) og opplevede det som ganske "bråkete" og glatt å ligge på, samt at isolasjonseffekten blir dårlig når det kun er luft.

Det ser ut som butikken du linker til stort sett videreselger varer fra E-bay. Ser blant annet at "Survival Pro Sleeping Bag" de selger for "halv pris" til 170,- er identisk med denne fra e-bay som selges der for 50,-. (Samme bilder og beskrivelse)

Beskrivelsen de har av seg selv som "Having made some of the most innovative products on the planet..." er vel da i beste fall alternative fakta.

Når det er sagt er det ikke sikkert de selger dårlige produkter, men de finnes billigere på e-bay.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! 
Videresalg fra e-bay høres ut som en genial forretningsidé, der man fort kan lure naive tullinger som meg selv, som synes e-bay er litt skummelt. 
 

De oppgir en r-verdi på 4,2, men det kan jo være fri fantasi. Isoleringsevne er uansett ikke viktig. Jeg har Exped i 7 og 9 cm for kalde forhold. Planen for egen bruk var å spare litt vekt og plass for packraft-turer i marka sommerstid, samt at barna kunne få litt mer komfort enn de skum-underlagene de bruker i dag, uten at det koster skjorta. 
 

Jeg skal sjekke ut e-bay linken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forretningsideén er ikke dum, nei, og heller ikke så uvanlig 😀

R-verdien ville jeg nok tatt med en klype salt, ser den er oppgitt til 1,3 på E-bay, noe som kanskje stemmer bedre.

Kan forresten nevne at mine erfaringer med E-bay og AliExpress er veldig gode. Litt lang leveringstid til tider, men ofte også relativt rask. Har kjøpt mye forskjellig derfra (fra småklips til rørforsterker), og hvis det en sjelden gang har vært problemer har kundeservice svart raskt og sakene har blitt løst på en god måte.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.