Gå til innhold
  • Bli medlem

Optimus polaris


Kiddus

Anbefalte innlegg

Annonse

Jeg bestilte akkurat en silencer fra QuietStove til min Polaris, men har ikke fått denne enda. 
Denne var rimeligst, så valgte denne fremfor PolarDawg.
QuietStove vs PolarDawg - vet ikke om den ene er bedre enn den andre, ser begge for gode reviews.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke uttale meg om kvaliteten på de ulike modellene, men noen ting kan jeg legge til:

Gary/BernieDawg er en super fyr som du får mye hjelp av om du tar kontakt.

Han sier (uten å nevne navn) at en viss annen produsent kopierte hans design, og at han ikke synes det er særlig hyggelig at andre tar seg betalt for hans arbeid.

BernieDawg er dyrere enn QuietStove, fordi den må importeres og det er dyr frakt. Quietstove er tilgjengelig på Finn.no fra tid til annen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

"NORWEGIANS!! Do not buy this product to heat tents" 

Hehe bra jeg kjøpte Quietstove istede 😂 Fra spøk til alvor så her jeg ikke hatt tid til å testet den engang på min MSR XGK EX

Endret av Dortase
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.