Gå til innhold
  • Bli medlem

Skiføre akkurat nå


panda

Anbefalte innlegg

Annonse

Dette bildet er tatt rett nedafor Hallingskarvet, 21. november 06. Utrolig lite snø ser man.

Så har du dette bildet av Geilo skiannlegg 19. nov 06.

Ifølge skiinfo.no, så er det 0 cm snø i Norefjell, mens det i Ål er 40 cm på toppen. Geilo har 30 cm.

Følg med her hvis du vil ha bilder fra området rundt Geilo. Mange flotte bilder, og man får også et visst inntrykk av hvor mye snø det er på fjellet i dette området. Kom over den siden for en god stund siden, og er innom gjevnlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nå på ei hytte 1040 moh i Holdeskaret som er rett ved skianlegget i Hemsedal. Jeg har gått på ski i oppkjørte løyper her. Mandag var det helt supre forhold med blå ekstra og -2. Tirsdag var det væromslag og universalklisteret måtte frem på våt snø. I dag er det knallhardt klisterføre i løypa og ikke noe særlig bra. Jeg burde heller tatt frem fjellskiene og gått ute i terrenget. Det er ganske lite snø, antagelig 30 cm, som kombinert med skareføre gjør at man kunne kommet seg ganske langt ute i terrenget.

Været er vekslende og skiforholdene er for spesielt interesserte, sånn som meg :wink: Det er bare to måneder til jeg skal gå Marcialonga igjen og nå må jeg få skitrening. Jeg har lagt ved et bilde av hytta tatt i formiddag.

post-95-13347444386_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.