Gå til innhold
  • Bli medlem

Reparasjon av telt


Mayen

Anbefalte innlegg

Dompappen skrev (5 timer siden):

Blir spennende å følge med hvor brav sport satser på merkenavnet helsport. Tenker at de kommer å til å kjøre på slik det er nå, men spørs å de er like villige å til å holde på kunder som fortsatt sitter med gamle telt fra 90 og 80 tallet. De vil nok helst at du kjøper ett nytt og helst nest år også. Sportsmarked og spesielt friluftslivet har fått en vanvittig opptur det siste året. Ser at det er mye utsolgte produkter på div. nettsider, både billig og dyrt! Må dobbelt sjekke om de har produktet inn før jeg bestiller. Men det roer seg ned fort når koronaen er over tenker jeg.

Det er helt sjuke tilstander. 

Det er ikke mange ukene siden at min venn ikke klarte å få tak i et Exped Downmat 9LW XP. Altså et underlag til godt over to tusen kroner. Helsport er utsolgt for Spitsbergen X-trem, både i sovepose og telt (til altså >10.000). 

Sportsbransjen må ha hatt tidenes Coronaoppsving, men folks betalingsvilje for sinnsykt dyre produkter er tilsynelatende endeløs. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Dompappen skrev (5 timer siden):

Blir spennende å følge med hvor brav sport satser på merkenavnet helsport. Tenker at de kommer å til å kjøre på slik det er nå, men spørs å de er like villige å til å holde på kunder som fortsatt sitter med gamle telt fra 90 og 80 tallet. De vil nok helst at du kjøper ett nytt og helst nest år også. Sportsmarked og spesielt friluftslivet har fått en vanvittig opptur det siste året. Ser at det er mye utsolgte produkter på div. nettsider, både billig og dyrt! Må dobbelt sjekke om de har produktet inn før jeg bestiller. Men det roer seg ned fort når koronaen er over tenker jeg.

De kvitta seg med samtlige ansatte i det som kanskje var verdens mest kompetente fagmiljø på telt og soveposer. Den eneste de tok med videre på produkt var den nyansatte portugiseren som visstnok ikke skal være spesielt erfaren på telt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jevne skrev (17 minutter siden):

Det er helt sjuke tilstander. 

Det er ikke mange ukene siden at min venn ikke klarte å få tak i et Exped Downmat 9LW XP. Altså et underlag til godt over to tusen kroner. Helsport er utsolgt for Spitsbergen X-trem, både i sovepose og telt (til altså >10.000). 

Sportsbransjen må ha hatt tidenes Coronaoppsving, men folks betalingsvilje for sinnsykt dyre produkter er tilsynelatende endeløs. 

Er nok en kombo mellom stor kjøpelyst og leveringsproblemer på varer pga koronaen. Både Exped og Osprey har hatt store problemer med å få varer inn til landet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.