Gå til innhold
  • Bli medlem

Hei, noen som kan hjelpe: trenger 90L+ sekk for dame med (veldig) kort rygg (38 cm)?


Anbefalte innlegg

Hei, alle sammen! :-)

 

Kjæresten min skryter mye av forumet her!

 

Jeg har lett meg "grønn" etter en stooor tursekk! Har vært på lange turer og pakket mye sekk, men pakker nå for en lengere vinterekspedisjon uten pulk og ser behovet for å få en større sekk.           Min 75l. er langt ifra stor nok.      

 

Jeg har nå kikket i flere dager på alle sekker over 90L på forskjellige nettsteder  - og kunne ikke finne noen sekker som passet min rygg. Jeg har også vært på butikker og søkt rundt, men kunne ikke finne noe! Er det virkelig ikke laget noen store sekker for små jenter?

   Er det noen som vet om en sekk på denne størrelsen som kunne passet noen med kort rygg?

 

Tusen takk for alle tips :-) :-) :-)



 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Hei har du funnet deg sekk enda?

https://www.milrab.no/osprey-aether-plus-100-sekk/cat-p/c/p1500189965

Kanskje denne kunne funke, står jo at S/M herresekker skal passe for rygglengder mellom 38-48,5 cm så da går det kanskje akkurat?

Ulempen med å gå for herresekk for deg som dame blir jo at skulderstroppene da er designet for menn som betyr at de ikke har den buen rundt puppene som damesekker har også er ikke hoftebeltet skråstilt heller sånn de er på mange damesekker så kan hende det vil lønne seg for deg å se om det er noen større unisex sekker på markedet som kan passe.

Veldig ålreit om du finner noe at du sier ifra ettersom det virker som det er mange jenter som har hatt samme problemstilling som deg.

Endret av John Inge Frantzen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.