Gå til innhold
  • Bli medlem

Vindsekk eller fjellduk for 3 små barn på vinteren?


AuroraS

Anbefalte innlegg

Hei, har 3 små barn tett i alder (eldste er 5) og de synes det er stor stas å gå på ski om vinteren. Selv om vi ikke går så langt går vi gjerne på fjellet i helgene. Er på utkikk etter en fjellduk eller vindsekk de kan sitte i når vi har pause. Er det best om de har en hver, eller finnes det et godt alternativ der alle 3 kan sitte sammen? Ser at Hilleberg har en vindsekk for 3 stk, men den er ikke isolert. Selv om ungene ikke er så frosne av seg ser jeg for meg at isolert hadde vært greiest. Noen som har tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har brukt en Helsport X-trem til våre tre (2, 4 og 6) De får plass til å sitte nedi, men overkroppen er utenfor. Det har fungert fint for oss, og de har vært fornøyde. Den svinger litt i pris, men har ligget til både 800,- og 999,- på XXL med ujevne mellomrom.

Selve duken veier 1,5 kg og tar litt plass siden den er foret, men for oss har det vært verdt det å ha den med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marius Engelsen skrev (26 minutter siden):

Jeg må lage sånne til hele familien. De ble så populære: 

 

men for 3 personer kan man bruke sånne nødtelt.

Et imponerende stykke arbeid! Hadde ikke tenkt på muligheten for å sy noe selv. Takk for tips, skal sjekke ut nødtelt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.