Gå til innhold
  • Bli medlem

Fjellpulken barnepulk - sele til ungen


marihøna

Anbefalte innlegg

Har kjøpt ein brukt barnepulk frå fjellpulken. Lite brukt, ca. 1995-årgang, og i prinsippet lik som dagens modell (trur eg?). Einaste negative eg ser er feste av ungen i pulken. I denne pulken er det berre eit belte til å stroppe rundt både unge og evt. pose/underlag, noko som resulterer i at ho sklir ned og vert sittande med armane veldig høgt etterkvart.

Er dette endra i dei nye pulkane, eller det framleis same opplegg med berre eit belte. Er det nokon som har fiksa til ei betre ordning, med ei sele av noko slag i staden for dette beltet?

Kjøpte pulken billig, så får lett solgt den utan å tape på det, men ser ingen poeng i å kjøpe ny pulk dersom dette er like dårleg i dei nye pulkane...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
toneta skrev (1 time siden):

Vår fra 2009 har også bare en stropp. Men var aldri noe problem for vår del. Med pose med beltehull som vogn poser ofte har, så var stroppen rundt livet nok til å hindre ungen i å skli ned. 

Vi har gjort det samme.

Men etterhvert tok jeg ett tau og la begge tauendene under seteryggen, og knøt disse rundt magebeltet som en skrittstropp. Fungerte fint det og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.