Gå til innhold
  • Bli medlem

Hva bruker jeg tv’n til?


trugepetter

Anbefalte innlegg

Nå er det slik at nesten alle ordinære tv programmer i det vesentlige har et stereotypisk innhold om pandemien og serier som ikke interesserer meg noe i det minste. Filmer har jeg ingen sans for.

Til eneste fornuftige bruk streamer nå jeg kun som bakgrunn media naturopplevelser fra andre i min stue, og dette når jeg selv ikke er ute på tur eller har fri fra jobben.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
aico skrev (12 timer siden):

Du kan si sannheten nå, lisenspolitiet er lagt ned 😉

Ha ha. Lisens betaler vi over skatteseddelen. Og husleia i borettslaget vi bor i dekker det Telenor kaller "Komplett 75" (hva nå det innebærer). Dekoder følger også med huset, så egentlig er det bare å kjøpe en flatskjerm og plugge inn. Men hva skal vi med TV? Mulig min bedre halvdel kunne ha litt nytte siden hun liker å se filmer (men hun bruker en PC til det), men jeg føler bare at en TV inaktiverer meg. Sitte og se på at andre gjør noe spennende, interessant eller har det moro? Jeg sitter jo ikke akkurat i en stol og stirrer på en flekk på veggen i stedet, så hvilke ting av det jeg driver med skal jeg slutte med så jeg kan få tid til å glane på TV? Jeg arva forresten en flatskjerm fra mor mi når hun gikk bort, men den gav vi vekk til noen venner som trengte en ny. 😁

;-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.