Dette er et populært innlegg +Martin HJ 2 169 Skrevet 8. januar Dette er et populært innlegg Del Skrevet 8. januar (endret) 2020... For et krevende år på mange vis, for oss og mange andre. Og det virket som om ting virkelig bare ballet på seg gjennom hele året. Covid eller Corona er vel hovedårsaken til mye problemer i 2020, dette resulterte i at barnehager og skoler ble stengt. Det ble noen krevende måneder med to små jenter på 1 år som akkurat hadde startet opp i barnehage og jeg hadde akkurat startet med oppussing av eneboligen som vi flyttet inn i rett før jul. Samt hjemmeskole for 11 åringen måtte også tas hånd om. Jeg måtte håndtere skiftarbeid med 12 timere natt og dag, og passe på barna våre på dagtid mens konemor var på jobb. Vi tok en high five i døra når hun kom hjem igjen og jeg fikk gjort litt av det mest nødvendige på huset før det var jobb igjen. Etterhvert ble hun, som mange andre, permittert og videre sagt opp og ting ble usikkert og bekymringer meldte seg. Litt senere ble min mor rammet av kreft og døde fort etter hun fikk beskjeden. Dro også på meg en meniskskade i sommer etter et fall og påfølgende vridning. Så det gikk i et bankende kjør med hendelser og ulykke følte vi før det løsnet etterhvert nå til jul. Hvordan ble da turåret for min del? Det å dra på tur er en helt nødvendig del av meg selv som må utøves med jevne mellomrom. Og selv om forrige år var hektisk på alle plan, så ble det heldigvis satt av tid til rekreasjon og turliv både med og uten barn. Legger med en liten bildeoppsummering av turåret 2020 En sen vårløsningen i fjellet fikk vi med oss, her hendende på Skrim Endelig tid for et bål og avslapping mens isen trakk seg tilbake Fjelltur på Fantefjell Fisken beit ikke som vanlig, ikke no avvik der Lufte packraftene i Vestfoldmarka fikk vi tid til, her ved Trollsvann Leir ved samme vann Fornøyd herremann Kveldsstemning Vi pakka bilen og dro til Jotunheimen med store og små sammen med noen venner Hoppende glad på setra Småjentene våre i bæremeisen på tur Både kjente og mindre kjente områder ble besøkt Sjoa bruser hvitt som alltid Barna badet i iskalde Gjende Og de voksne også Tur til Blefjell en sommerdag Slapper av bak en stein etter en drøy mil Enda en tur til Jotunheimen ble det Topptur på flere snødekte fjell over 2000 meter Mektig i heimen Ser oss tilbake mot et krevende år som vi gjorde det beste ut av, ser frem mot et nytt år som blir bedre enn noen gang Endret 9. januar av Martin HJ nesning, Terka, Jofa19 og 16 andre reagerte på dette 18 1 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
+Anders Eriksen 1 662 Skrevet 8. januar Del Skrevet 8. januar Vi satser på 2021 leverer!! Jeg har vært alt for slapp med turlivet i 2020 så satser på å gi mer gass dette året. Sender gode tanker til deg og din famille💪 Ps. Veldig fine bilder som alltid. Martin HJ reagerte på dette 1 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Kjell Iver 7 966 Skrevet 8. januar Del Skrevet 8. januar Wow så flotte bilder! Tydeligvis et aktivt turår der ja - takk for deling. Norge som ferieland står ikke tilbake for noe annet land - virkelig flott. Martin HJ reagerte på dette 1 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
+Miamaria 3 008 Skrevet 8. januar Del Skrevet 8. januar Særlig kult det kveldsstemningbildet! Flott innlegg. Martin HJ reagerte på dette 1 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
+Luesveis 611 Skrevet 8. januar Del Skrevet 8. januar Takk for flotte bilder! Fjoråret var krevende. Utenom en god del turer innover fra Maridalen i Oslo, fikk jeg til to teltturer fra Finse. Mye snø i fjellet i fjor: Kom over en herlig teltplass: Miamaria og Fenrisfrøya reagerte på dette 2 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.