Gå til innhold
  • Bli medlem

Fikk et par Lundhags Skare Expedition i dag...


Stv

Anbefalte innlegg

Har nå trasket rundt hjemme med de noen timer og må bare si at de kartankene som er i er helt krise. Begge to krøller seg over vristen. Når man kjenner nedi med hånden kjenner man krøllene helt tydelig. De var der før jeg tok de på til og med. Er nå knallrød på vristen. Så.... Er det noen som feks har prøvd kartankene fra feks Jarn kangan i disse skoene?

Endret av Stv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lett nok å slette den krøllen  ut når den er ute av støvelen, men den blir ganske hard når den er montert i. Som om den er for stor nesten.

 

 

Endret av Stv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må kanskje oppdatere litt her.

Fant ut jeg måtte prøve litt hardere så tok på et par ekstra tykkere sokker, slakket litt ekstra på snøringen og labbet i vei for å se om ting slettet seg ut litt, eventuelt utvidet seg ved feks litt varme fra føttene. Har logget vel 15km i fjell og etter vei til nå og kan med glede si at nå er ting bra. Det er fremdeles krøller i kartankene men det gnager ikke lengre så dette kan jeg leve med.

I dag testet jeg varmen litt ved å være ute i snøen i 3-4 timer uten å røre meg nevneverdig. Satt for det meste på en kjelke og så på ungene som lekte seg i snøen. Normalt ville jeg fryst tærne av meg ved det aktivitetsnivået med alle andre skoparene mine men her var det INGEN problemer med kalde tær. DEGILIG!

Endret av Stv
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.