Gå til innhold
  • Bli medlem

Vintertelting i Nord eller Østmarka ( Oslo)


Imreline

Anbefalte innlegg

Hei 

Jeg skal på tur neste helg med fire studievenner og vi skal på ski og sove i telt. Poenget med turen er at noen i gruppen skal få prøve vintertelting. Vi kan derfor ikke gå så langt og det må være en ekstremt enkel tur. Vi vil bruke tiden og energien på å lage en koselig leirplass og tenne bål. 
 

Har noen her et godt tips for utgangspunkt og sted for telting? Sognsvann og Frognerseteren blir mye styr pga masse folk og biler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Imreline skrev (14 timer siden):

Hei 

Jeg skal på tur neste helg med fire studievenner og vi skal på ski og sove i telt. Poenget med turen er at noen i gruppen skal få prøve vintertelting. Vi kan derfor ikke gå så langt og det må være en ekstremt enkel tur. Vi vil bruke tiden og energien på å lage en koselig leirplass og tenne bål. 
 

Har noen her et godt tips for utgangspunkt og sted for telting? Sognsvann og Frognerseteren blir mye styr pga masse folk og biler. 

Gjøviktoget til Movann for eksempel (lokaltakst Oslo). Man trenger ikke gå langt for å finne greie teltplasser. 20 min langs veien opp til Ørfiske, eller gå langs løypa mot Tømte. Rundt Movann blir naturopplevelsen litt ødelagt av toget som tuter innimellom.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.