Gå til innhold
  • Bli medlem

Krysse Norge langs en linje


Kjell Iver

Anbefalte innlegg

Morsom og litt spennende video fra en kryssing av Norge langs en rett linje. Det er 3 videoer på 30 minutter hver.

Ide'en til konseptet er bra og det er mye å lære av filmingen til denne karen syns jeg personlig. Når det meste annet er gjort, så må man finne på noe nytt. 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig se-bar serie! Nesten så man kan bli fristet til å foreta en light-tur med samme konsept. Vil kunne få se og oppleve naturen på en helt ny måte. Seansen med blautmyren var dryg å se på. Opplevde noe lignende en gang, en kompis vaset seg uti en skikkelig blaut svartmyr og satt bom fast. Jeg hadde av uforklarlige grunner ikke på klær, og kunne bistå med å få stakkaren opp. Moral: skal man krysse blautmyr bør klærne kastes!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Bjellesau skrev (På 3.1.2021 den 18.54):

Ja, kanskje en microtur i rett linje kunne vært morsomt? Aker brygge til Frognerseteren? 

Jeg skal åpne verandadøra og kjøkkenvinduet, så slipper du å klatre over hele huset..

  • Hehe 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.