Gå til innhold
  • Bli medlem

Reparere hull i Jervenduk


Dortase

Anbefalte innlegg

Annonse
  • 2 uker senere...
On 12/21/2020 at 11:39 AM, Dortase said:

Hei

Jeg har en Jerven Orginal fjelldukk som har fått endel hull etter glør fra bålet. 
Hvordan fikse dette enkelt?

Gorillatape. Eller finnes det noe bedre?

Det fikser du lett med de orginale lappesakene. Bare følg instruksjonene. Funker som bare det, har lappet både Jerven telt og duk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dortase skrev (På 21.12.2020 den 11.39):

Hei

Jeg har en Jerven Orginal fjelldukk som har fått endel hull etter glør fra bålet. 
Hvordan fikse dette enkelt?

Gorillatape. Eller finnes det noe bedre?

Personlig ville jeg prøvd Stormsure lim Det er vannfast lim, sterkt og fleksibelt. En gang reparerte jeg til og med belgen på en vaskemaskin med dette. Det var en lighter som hadde lagt seg i folden i belgen og eksploderte på kokvask med et smell (ikke tatt fyr da, men den eksploderte pga høyt trykk i gassen). Det ble en skikkelig rift som forhandleren sa at ikke var reparerbart fordi intet lim beit seg fast i disse belgene som skulle tåle vann med høy temperatur. Stormsure virket, og jeg brukte vaskemaskinen i flere år etter dette. Og det var ikke fordi det begynte å lekke igjen at vi skaffet ny vaskemaskin. Fiksen var fremdeles fin.

 

Endret av Skogens Stønn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.