Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvilken Powerbank er å anbefale til turbruk?


Feiten

Anbefalte innlegg

Det viktigaste är att det är Lipo batterier lika telefon och ska laddas med jämna mellanrum men bara vara halvladdade när de ligger oanvända men ladda upp till max före tur och eftersom du då laddar ur dem helt så håller de ej lika länge som batteriet du har telefonen som de flesta laddar lite före telefonen stängs av.

Haft GP och trust men nu Mophie den har fungerat mycket bättre med bra hölje,Anker är även ett bra märke bättre med flera än en större.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Annonse
Kristian J. Vabø skrev (8 minutter siden):

Bruker PC'ens USB-kontakt eller laderen til mobiltlf.

Det han sa. Lader kun med USB-C, enten det er med laptop-adapteret eller mobiladapteret. Det har mulighet for mye kjappere lading enn de andre portene på batteribanken. Om du henger i Apple-verdenen for telefon, så kan du i grunn kjøpe en telefonlader for hvilkensomhelst moderne Android telefon og bruke den.

Endret av sneakyowl
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nikolai Aasen Sanne skrev (1 time siden):

Dere som bruker andersson pd/qc 3.0 20000 mah... Hvilken lader og ledning bruker dere til å lade powerbanken? Siden den ikke kommer med en lader.

Jeg bruker den hvite Samsung laderen som fulgte med Galaxy telefonene tidligere (frem til S7). Den lader Andersson banken med 15W. Max inn på banken er 18W uansett lader. Laderen&kabel (usb C) kostet 250,- på Netonnet når jeg kjøpt banken min.

Endret av Omnilite
  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pål Steinsvik skrev (28 minutter siden):

Har bestilt Nitecore NB 10000. 150 gram.  (10000mah) De har også en på 20000mah, vekt 324 gram

Jeg har denne. Veldig fornøyd.

Den er liten og kompakt. Min veier 166g med ledningen som fulgte med. Tror ikke du finner lettere powerbank med denne kapasiteten på markedet nå.

Nitecore.jpg

Endret av Keldrek
Skriveleif
  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.