Gå til innhold
  • Bli medlem

Spørsmål vedrørende Kovea Booster + 1 , Kovea booster dual max og Kovea Cap heater


pulknewbie

Anbefalte innlegg

For å få med meg madamen på telttur til vinteren trenger jeg et system for å varme opp teltet.  Ser på Kovea Cap heater som et produkt som kan være aktuelt.  I den forbindelse lurer jeg på følgende:

 

1.       Hva er hovedforskjelllene  mellom de to brennerne Kovea Booster + 1 og  Kovea booster dual max? Tror det står en plass at «dual max» er en stillebrenner.  Betyr det at den ene brenneren er mer stillegående enn den andre?

 

2.       På noen steder står det at den eneste brenneren som har spor spesielt tilpasset for å feste Kovea cap heater er Kovea booster dual max.  På andre steder står det at  både Kovea Booster + 1 og Kovea booster dual max kan brukes sammen med Kovea Cap heater.  Betyr det at også Kovea Booster + 1 har spor for å feste Kovea Cap heater?  Noen som vet?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke svar til dine spørsmål, men vil bare si at  disse ovnene bruker mye oksygen for å brenne, noe som betyr at luften inne i ett lite telt  kan bli farlig for kroppen. Jeg får veldig vondt i hodet og blir lett kvalm av denne type gassoppvarming i telt. Kan være dette er individuelt, men vær forsiktig.

kan være det står merket på ovnene hva produsent anbefaler av romstørrelse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.