Gå til innhold
  • Bli medlem
  1. CarlHenrik

CarlHenrik

2. ubernoob

ubernoob

3. tshansen

tshansen

4. Aurejeger

Aurejeger

• Lignende innhold

• Av Ludden
      Får slå ett slag for couscous siden ingen andre nevner det. Like enkelt som potetmos, og definitivt bedre enn hurtigris
    • Av Pearl
      Hei!
      Dere som er på ukestur og mer med barn - hva spiser dere til lunsj? 
      Hjemme er det brød, yogurt og frukt det går i. Helgeturer er greit, men når turen blir lengre? Barna her er 2 og 4år.
      Tenker både på sommeren og vinter. 
      Takker så mye for svar! 😊

Ann-Kristin 
    • Av fjellkaren
      Er det noen som har prøvd å tilberede turmat av type tilsvarende Real etc på kaldt vann? kanskje går det hvis man tar (kaldt) vann i posen på morgen slik at det får mange timer i bløt? Det er litt pes å varme opp vann til koking for så å helle oppi posen og vente noen minutter, spesielt ved dårlig vær etc. Tenkte å gjøre noen tester på dette snart, men hvis noen har erfaringer trengs ikke det.
    • Av Gunn Evensen
      Eg er nybyrjar på tørking, og lurar på å lage mitt eige ostepulver av ein eller annan kvit ost. Har hatt med parmesanpulver før og har vore nøgd med det. Men det blir jo ganske dyrt, då!
      Har nokon erfaringar å dele? Eg har ikkje dehydrator, så eg tenkjer å tørke osten i steikeomn med varmluft. Kva er lurast, tru? Tørke ost i skivar eller terningar? Eller rive osten fyrst? 
      Tips om ostesortar, temperaturar og tider? 
      Flott med innspel, så slepp eg å gjere dei same tabbane som andre har gjort! Mat er trass alt ikkje leiketøy …  
    • Av Gjert
      Lurer på om det er noen her som har erfaring med frysetørket turmat på reiser i utlandet, gjerne mer spesifikt Sør-Amerika, Brasil, Argentina og Chile. Har hørt det er vanskelig å anskaffe turmat lignende real turmat i Sør-Amerika så vil gjerne ta det med meg, men skal innom Brasil først, før jeg flyr til Argentina.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.