Gå til innhold
  • Bli medlem

Sekk til 4 og 7 årig


MariaB

Anbefalte innlegg

Annonse

Har hatt en Bergans nordkapp til gutten vår på 5. Han vokste ut av den og vi kjøpte en Deuter junior 18 liter etter å ha trålet nettet for å finne noe som kunne passet(han er nå 118 cm høy, husker ikke rygglengden). 

Var fornøyd med berganssekken og er veldig fornøyd med deutersekken, den har fått bra resultat i tester. 

Han har uansett ikke mye vekt i sekken sin, blir bare litt leker og godteri 🙂

Synes selv det har vanskelig å finne en sekk for en i hans alder (høyde, rygglengde) er ett bra hopp fra de minste sekkene og opp til juniorsekkene. Deutersekken synes jeg passet godt imellom disse størrelsene.

Endret av esstrom
  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7-åringen min har akkurat fått seg en Osprey Ace 38. Han er veldig fornøyd med den og elsker å bære med masse selv. Rygglengden kan reguleres i tre hakk så den kan brukes noen år, det følger også med regntrekk , og den har masse plass. De sekkene fra Osprey jeg har hatt selv har hatt veldig god komfort, så denne er nok også komfortabel. 4-åringen har nå arvet den gamle sekken til storebror som er en Osprey jet 12, dette er en veldig enkel, men grei sekk som kan romme en sovepose litt leker og en drikkeflaske. 

Endret av zementh
skrivefeil
  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.