Gå til innhold
  • Bli medlem

Mammut Nordic Oti 3-season. Godt kjøp?


Rev

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg er en mann på 188 cm som ser etter ny sovepose. Skal i første omgang bruke den vår-høst. Har en sovepose fra SportOutlet som har oppgitt komforttemperatur +10 - -5 grader, hva nå det betyr. Prøvde den noen netter i temperaturer rundt 3-5 grader og frøs, selv med ullundertøy, ullgenser to par ullsokker, balaklava og lue, så den duger nok ikke. Kostet vel bare 400, så tar ikke det så tungt.

Ser de har denne (link) på tilbud nå, satt ned fra 1350 til 900 iflg. prisjakt (linken til outnorth er av en eller annen grunn fjernet fra prisjakt, men). Mammut-posen virker bedre, men ser at den ligger en del under de fleste andre soveposer som virker seriøse. Ser for eksempel at Mammut Perform Fiber -7 L (195cm) ligger på ca 1800, og virker helt lik på papiret. Er Nordic Oti-posen noe å satse på, eller blir jeg skuffet av den også. Virker som at den Nordic-serien til Mammut fases ut.

Av liggeunderlag tenker jeg i første omgang å bruke et Bamseunderlag.

Endret av Rev
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.