Gå til innhold
  • Bli medlem

Exped Basic


Skrotnissen

Anbefalte innlegg

Ser Fjellsport kjører kampane på dette nå. Noen som vet om det er dugandes, eller bør en vente til Black Friday? Har aldri hatt oppblåsbart liggeunderlag før. Har ikke så mye penger å bruke, men vil likevel ha et produkt som er godt og varer noen (mange) år.

https://www.fjellsport.no/exped-synmat-basic-7-5-m.html

Er dette godt eller bør jeg se meg om etter annet produkt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte et til junior for et par år siden. Har en litt annen konstruksjon enn de andre Exped-underlagene, der kamrene er litt mer adskilt. Kvaliteten virker ellers å være lik, og vekten er OK, så jeg vil absolutt anta at det er et sikkert kjøp. Ser long-wide-utgaven også ligger ute til en meget fornuftig penge. 

  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal prøve dette med en r-verdi på 3.7.

Trangoworld Confort Air 6.0.

finner lite på nettet om denne, men til 499 (1049 ord.) på xxl, så gir jeg den en tjangs.

024F26BB-7937-44D1-8CB4-616637399A07.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.