Gå til innhold
  • Bli medlem

Forhold Stjørdal - Væktarstua (Norge på tvers)


HelldogSköll

Anbefalte innlegg

Norge på tvers Stjørdal - Væktarstua: vi som skal gå (uten å ligge på hytte, vel å merke), er litt uenige om hvorvidt det blir en fin tur eller ikke, ut fra vær og vind. Er det noen som kan litt mer om turen som kan si hvem turen egner seg om fra torsdag denne uka? Beregner 7 dager. Vi er altså voksne folk, alle tre, og går med to belgiske fårehunder med kløv, en husky og en spets. Jeg er den med definitivt mest turerfaring av oss tre, men nå begynner det å bli lenge siden jeg gikk på tur lengre enn ei natt, lenge siden jeg gikk på fjellet, og det er lenge siden jeg gikk lenger enn opp til Geitfjellet i Trondheim fra sentrum (som jeg ikke anser som fjelltur). Vi er ikke godt trente for tida, noen av oss, så planen var "slow and steady". 

Hvis det blir for værhardt, har noen forslag til en annen, fin tur vi kan gå? Helst med minst mulig folk og beitedyr langs ruta, så de uerfarne belgerne på 3 år kan gå løse. De har litt for mye joie de vivre enda til å gå løse på høyt frekventerte turstier, for de har ikke lært seg å GÅ enda. Energisparing er oppskrytt. Turen trenger ikke være så lang som 7 dager, en kortere går også fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.