Gå til innhold
  • Bli medlem

Er det mulig å bruke dobbelt stangsett på Helsport Spitsbergen pro 3 camp?


pulknewbie

Anbefalte innlegg

Jeg antar at  Helsport Spitsbergen pro 3 camp må være sårbar for  sterk vind inn fra siden. Noen som vet om det er mulig å modifisere Spitsbergen pro 3 camp, slik at det  kan brukes dobbelt stangsett på denne modellen?  Er stangkanalene store nok til å få inn dobbelt sett med stenger, og er det mulig, på enkelt vis, å skifte stangkoppene på denne modellen slik at de tar dobbelt stangsett?  Hvor vanlig er det å bruke  dobbelt stangsett på Spitsbergen x-trem modellene? Det ender vel med at jeg må krype til korset, og oppgradere min Spitsbergen pro til x-trem modellen for å kunne bruke dobbelt stangsett?

Endret av pulknewbie
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • pulknewbie endret tittelen til Er det mulig å bruke dobbelt stangsett på Helsport Spitsbergen pro 3 camp?
Annonse
pulknewbie skrev (På 6.11.2020 den 23.29):

Jeg antar at  Helsport Spitsbergen pro 3 camp må være sårbar for  sterk vind inn fra siden. Noen som vet om det er mulig å modifisere Spitsbergen pro 3 camp, slik at det  kan brukes dobbelt stangsett på denne modellen?  Er stangkanalene store nok til å få inn dobbelt sett med stenger, og er det mulig, på enkelt vis, å skifte stangkoppene på denne modellen slik at de tar dobbelt stangsett?  Hvor vanlig er det å bruke  dobbelt stangsett på Spitsbergen x-trem modellene? Det ender vel med at jeg må krype til korset, og oppgradere min Spitsbergen pro til x-trem modellen for å kunne bruke dobbelt stangsett?

Lurer også på dette. Nytt vintertelt står høyt på lista, men har total angst mot røde og gule telt. Ønsker et grønt et og da er dette det klare valget med mindre man vil handle svensk.. (Fjellreven eller Hilleberg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.