Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvilken modell er denne lavvo?


Tubb

Anbefalte innlegg

Hva heter denne lavoen? Har lenge vært på utkikk et en lavo med rette vegger, vindu, forsterkede stormmatter, mye bardunfester,  og hull for ovnsrør. Dette uten å helt finne noe som passet mine ønsker.

MEN så snublet jeg tilfeldigvis over dette bildet en avisartikkel uten at jeg klarte å finne det igjen hos være store friluftslivbutikker. Denne må være meant to be 😍 😄 

 

1603480358353182348685671676678.thumb.jpg.daf29b26a7991f1b87c9091ba8dea67f.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har kjenninger som sverger til venor gamme til vinterbruk på Finnmarksvidda. Der enstangs lavvoer knekker stangen skal disse ut i fra det jeg har hørt stå fjellstøtt. 

Har sett de på finn inni mellom til ganske kraftige avslag. Kan være verdt å følge med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.