Gå til innhold
  • Bli medlem

Kjennskap til nettbutikken Bikester.com?


peik

Anbefalte innlegg

Jeg har bestilt et telt fra bikester.com, men får etter to uker og etter å ha klaget på manglende leveranse 3 ganger beskjed om at varen har blitt returnert ved en feil, og at jeg har blitt refundert. Jeg har derimot ikke mottat noen refusjon ennå ... 

Noen erfaringer med dette nettstedet?
https://www.bikester.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bikester.no og Addnature.no har samme eier, som Terka viser til. De linker da også til hverandre (nederst - i "bunnteksten" - på sidene). Har handlet en del hos begge, helt problemfritt. Hatt returer hos begge også. Ingen problemer der heller, skjønt de er ikke akkurat raske. Ellers så ordnes vel betalingen via Klarna hos begge, og de kan bistå dersom man trenger å etterlyse refunderingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper en del sykkeldeler fra beikster.no og det har aldri vert problemer, verken med levering eller retur. Mange nettbutikker selger varer de ikke har på lager, men som sendes fra Kina eller et annet sted ute i den store verden. Dette har jeg aldri opplevd hos beikster.no Pengene kommer i retur, men det kan ta noen dager.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.