Robert Gabrielsen 1 Skrevet 11. oktober 2020 Del Skrevet 11. oktober 2020 Hei Jeg har tenkt meg på en 9 dagers kanotur i juli måned neste år. Har en Ally 15 DR. Ikke hardangervidda - finnmarksvidda og Femundsmarka. Noen som har noen tips til tur.? Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Kurt S 67 Skrevet 13. oktober 2020 Del Skrevet 13. oktober 2020 (endret) Gjorde Ivalo (Inari, Finland) - Munkelv (Sør-varanger) i august i år. Det var en fantastisk tur. Vi gjennomførte på 10 dager, men burde ha brukt 20 og heller hatt mange liggedager med null forflyttning og bading, fisking, bål (eller ikke mer bål da det var alt for tørt). Ellers er tanken om Jãrvelã ned Näätämöjoki til Neiden også på planleggningstadiet. Muligens til neste sommer. Dette er en 7-8 dagers tur, som lett kan strekkes til 10 dager. Denne turen går vest for Inarijärvi, og er ikke like villmarkspreget selv om det helt sikkert er en kjempeflott tur. Eneste jeg tenker negativt om disse turene er å gjøre dem i juli da du risikerer ett mygghælvete som får Shanghai til å framstå som ødemark. Endret 13. oktober 2020 av Peppy Skogens Stønn reagerte på dette 1 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.