Gå til innhold
  • Bli medlem
IGNORED

Stenger til exped chair kit til overs?

Anbefalte innlegg

Hei! Har klart å knekke den ene stanga i min søsters exped chair kit, og er på litt desperat jakt etter ny stang. Har noen erfaring med å bruke en annen type stang i chair kit’et? Eller har noen begått samme blunder som meg - latt en ivrig kid leke med liggeunderlaget - og fått god hjelp på en friluftsbutikk som hadde ekstra stenger å selge?
Eventuelt har noen en ekstra stang liggende som jeg kan kjøpe?😃 Alle innspill mottas med stor takk. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Lignende innhold

• Av Bobe
      Har i lengre tid prøvd å finne et lite hull i underlaget mitt, exped7 downmat, uten hell. Men underlaget var ubrukelig det grunnet hullet. Prøvde i badekar og med zalospray å ikke f. 
      Til slutt bråste jeg opp underlaget med en 12 v pumpe, så hardt at det lille hullet ble et veldig mye større hull som gjekk Ann å finne, var forøvrig i overgangen til ventilen, tetta så dette med uv wader reper glue, og vipps var underlaget friskmeldt. 
    • Av Øyvind_B
      Hei,
      Har tenkt å kjøpe exped synmat. Men er veldig usikker på om jeg skal velge 7 eller 9cm.
      Sovner alltid på siden, og er spent på om jeg kommer nok opp fra bakken med 7cm, noen som har erfaringer?
    • Av Ulrikke Ryen Haakonsen
      Hei! 
      Er det noen som kan gi med et tips til hvordan jeg kan få på plass de 4 stengene i stoltrekket/ chairkit til Exped downmat LW. Det føles ut som at stoltrekket har krympet eller at stengene har blitt for lange? 🤷🏼‍♀️

• Av Shaleyshale
      Hei,
      Noen som har erfaring med  Exped Downmat UL Winter LW og/eller Therm-a-Rest NeoAir Xtherm Large? Vurderer sistnevnte siden det er noe lettere, men er litt stressa for slitestyrke, hvor enkelt det er å blåse opp (sammenlignet med motparten), samt at jeg har hørt at det bråker mye når en beveger seg på det. 
      Det gamle liggeunderlaget bestemte seg for å si BANG i Femundsmarka og er derfor på jakt etter et nytt 4-sesongs liggeunderlag  Andre forslag er også velkomne 
    • Av Bjørnemamma1969
      Hei. Jeg har fått hull i mitt liggeunderlag. Forsøkte først å reparere det med repkiten som fulgte med, men det var ubrukelig. Jeg har brukt en annen lim, og det ser ut til å holde en halv natt, før det er flatt, så ikke godt nok nei.
      Noen som vet hvor jeg kan sende det for å få det gjort skikkelig?
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.