Gå til innhold
  • Bli medlem

Reservedeler til Optimus 111


DROMEDILLA

Anbefalte innlegg

Annonse
DROMEDILLA skrev (1 time siden):

Har av nostalgiske grunner kjøpt meg to eldre Optimus 111. En bråkebrenner og en stillbrenner. Jeg lurer på hvor jeg kan kjøpe rimelige service deler til de? Olav Teigen selger til nesten 500 kroner. Syns det er dyrt...

 

 

Screenshot_20201006-172132.png

Jeg har alltid planer, så også med optimus 111.  men det er historie og nå har jeg en ruinpark som bare samler støv.   Hvis dette er interesset kan du få dette.  Det eneste du må betale er utgifter ifm forsendelse.  Og er jeg heldig finner jeg noen reservedeler også.  Her er hvert fall en brålebrenner og en stillebrenner som det er mulig å få til å virke - tror jeg

ppppppppp.JPG.6b5724db431ada04037f4ec5233ba027.JPG

Send meg en PM med navn og adresse

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tom42 skrev (21 minutter siden):

Jeg har alltid planer, så også med optimus 111.  men det er historie og nå har jeg en ruinpark som bare samler støv.   Hvis dette er interesset kan du få dette.  Det eneste du må betale er utgifter ifm forsendelse.  Og er jeg heldig finner jeg noen reservedeler også.  Her er hvert fall en brålebrenner og en stillebrenner som det er mulig å få til å virke - tror jeg

ppppppppp.JPG.6b5724db431ada04037f4ec5233ba027.JPG

Send meg en PM med navn og adresse

Har sendt PM 😃

Edit: Kom to ganger. 

Endret av DROMEDILLA
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.