Gå til innhold
  • Bli medlem

Kovea Booster +1


Navigatøren

Anbefalte innlegg

Annonse

Har hatt min Brunton lander som er omtrent samme saken bare med annet navn. Funker godt og veldig god å lage mat med. Hatt et par små bensinlekkasjer på pumpehuset ute på tur men det lot seg fikse lett med et multiverktøy. Min er 9 år gammel no. Brukes mest på bensin da det helt klart er gøyest men funker veldig godt på gass. Ser ut som den brenner rent på begge men kjenner man må lufte mer i teltet når man fyrer bensin. Har kjøpt ekstra pumpe til den dagen den feiler for jeg ser ikke helt hvilken andre primuser jeg skulle ha gått for. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt denne i et par år nå og har så langt vært godt fornøyd. Nå kokkelerer nok jeg mindre enn mange andre, så vet ikke om jeg har et veldig nyansert erfaringsgrunnlag sånn sett - har gått mest i varming av pizza, pannekaker, grøt, burritos, vannkoking og oppvarming av hjemmelaget mat. Den går kjappere på besin enn gass, men opplever absolutt at den er innafor på gass. Stemmer at du slipper dyseskift. Den bråker en del, da. Men tror det finnes en nyere modell en min som er litt mer stille. Eventuelt kan man kjøpe en silencer. 

Synes den er en solid sak. Men det er min eneste multifuelbrenner så jeg har ikke så mye å sammenlikne med, sikkert andre her som kan vurdere den bedre i lys av alternativene. 

Endret av varmtvann
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg digger min. 
Har bare brukt den på bensin, og har tilpasset den til Trangia (største typen). Brenneren (påmontert Trangia-adapter) får akkurat plass nedi kaffekjelen. 
Eneste negative i min bok er at den bråker litt, så har lyst til å prøve en silent cap..

Skjønner ikke at denne ikke er mer omtalt her inne. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

langen skrev (48 minutter siden):

For å svare meg selv:
Noen som har lyst til å dele på frakten på en slik?

https://store.quietstove.com/quietstove-for-kovea-booster-1.html 

Jeg kan bli med :) men jeg må ha den til Trondheim. Men da kan den vel sendes med brevpost? Kan vippse penger på forhånd.

trenger en slik https://store.quietstove.com/quietstove-for-msr-xgk-ex.html

Endret av Dortase
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dortase skrev (1 time siden):

Jeg kan bli med :) men jeg må ha den til Trondheim. Men da kan den vel sendes med brevpost? Kan vippse penger på forhånd.

trenger en slik https://store.quietstove.com/quietstove-for-msr-xgk-ex.html

Jeg sender bare videre med brevpost ja.

Venter et par dager til før jeg beestiller, hvis noen flere vil hive seg på :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang fellesbestilling fra Quietstove:

Send meg en PM med følgende

  • Navn & Adresse (for å sende cap'en til deg)
  • Mobilnr (for Vipps forespørsler)
  • Link til cap'en du skal ha & antall. NB: Kun ting som er In stock.

Jeg sender to Vipps forespørsler:

  1. Beløp iht kjøpssummen, før jeg bestiller
  2. MVA + din andel av frakt og MVA-utleggsgebyr + porto til postkassen din, før jeg sender cap'en til deg

Deadline: Imorgen kl 20:00. Bestiller imorgen kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

langen skrev (1 time siden):

Ang fellesbestilling fra Quietstove:

Send meg en PM med følgende

  • Navn & Adresse (for å sende cap'en til deg)
  • Mobilnr (for Vipps forespørsler)
  • Link til cap'en du skal ha & antall. NB: Kun ting som er In stock.

Jeg sender to Vipps forespørsler:

  1. Beløp iht kjøpssummen, før jeg bestiller
  2. MVA + din andel av frakt og MVA-utleggsgebyr + porto til postkassen din, før jeg sender cap'en til deg

Deadline: Imorgen kl 20:00. Bestiller imorgen kveld.

PM sendt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.