Gå til innhold
  • Bli medlem

pannebandJanuar - En kjedelig bålnatt


Anders Eriksen

Anbefalte innlegg

Som du sikkert skjønner av overskriften ble januarturen av den svært enkle sorten, en vaskekte lavterskeltur. I ånden av dette orker jeg ikke å legge ut i det vide og brede, det skjedde egentlig ingenting spesielt på denne turen, heldigvis. Når jeg tenker meg om gjør det kanskje ikke det på noen av mine turer, heldigvis for det også. Kort oppsummert kan jeg si at sekken var tung, formen var dårlig og turen var akkurat så kjedelig som jeg håpte på. Kvelden gikk med på å glane i bålet, drikke et par pils og spise pizza. Det å kjede seg er sterkt undervurdert og noe alle burde prøve innimellom. Etter ei natt der jeg sov bare sånn passe godt, pakket jeg sammen og gikk hjem. Enkelt og greit. Jeg lover at det skal komme litt flere bilder, og kanskje litt mer tekst på de kommende turhistoriene. Fram til da, husk å kjede deg litt og ha en fisefin dag!

IMGP6030-2.jpg
En kjedelig kveld foran bålet.
IMGP5947.jpg
Pizza er helt super turmat på lavterskeltur.

Se hele artikkelen

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Annonse

Flott turrapport.  Også jeg skal snart ha "en natt ved bålet".  Og siden jeg knapt kan gå må den ikke ligge mer enn et par hundre meter fra bilvei.  Det er kjedelig det.  Likevel, blir den som din er jeg mer enn fornøyd.  For det er akkurat det jeg ønsker meg.  Glane i bålet, sove litt, fryse litt, legge mer ved på bålet, spise litt og tilslutt når morgene kommer, og som jeg gruer meg mest til - ut av posen.  

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.