Gå til innhold
  • Bli medlem

Levetid på Norrøna dovre


stigd

Anbefalte innlegg

Hei

Har ein Norrøna dovre jaktdress usiker på alder ikje mange år gamal.

Ka er forventa levetid på den. Har brukt den ein del men ikje så ekstremt masse men nå blir eg våt vist det regner. Trekker gjenom glidlåsen på jakka og i skritte blir eg helt våt. Ka har dere andre erfaring med den dressen.

Må nok ha ein ny men vurderer vanlig skall isteden for jakt modell ka anbefaler dere som ikje koster ei månedslønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke den selv men en kompis har. Hatt den i mange år men den ble lekk etterhvert. Og en glidelås som røyk som Norrøna fiksa.
Tror den holdt tett 2-3 år. Dog brukte han den veldig mye, også på gåturer i marka året rundt, ski etc. Jeg foretrekker å bruke billig tøy som f.eks Stormberg til daglig bruk og sparer det dyre til overnatting og lengre turer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reklamerte på min Dovre-bukse med dri3 membran, da bekreftet Norrøna at de hadde hatt en del av disse med feil. Jeg fikk returnert den uten problemer, og fikk sum tilsvarende prisen på Dovre-buksen å handle for i Norrøna-nettbutikken.

Norrøna har suveren kundeservice, så det er bare å sende den inn. Er det feil på den så ordner de opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
hmhelland skrev (På 29.9.2020 den 13.58):

Reklamerte på min Dovre-bukse med dri3 membran, da bekreftet Norrøna at de hadde hatt en del av disse med feil. Jeg fikk returnert den uten problemer, og fikk sum tilsvarende prisen på Dovre-buksen å handle for i Norrøna-nettbutikken.

Norrøna har suveren kundeservice, så det er bare å sende den inn. Er det feil på den så ordner de opp.

Samme her.. Buksa var tre år gammel og kun brukt på reinsjakt. Ble klissvåt i den, reklamerte og fikk full kjøpssum tilbake (som må brukes i nettbutikken deres).

Kundeservicen til Norrøna er eksemplarisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg  velger å heller beholde min med tanke på hva jeg betalte for den når XXL skulle tømme lageret sitt i vår...innbiller meg at jeg kanskje får en hanske i Norrøna sin nettbutikk for det beløpet :-) 

Har brukt min i styrtregn i mange timer, og opplevde nok å bli litt fuktig, men det er jo heller ikke regntøy, og så lenge det skal puste, så må man vel akseptere litt fuktighet?

image.png.5162e500841c456dd00229e287576ec5.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.