Gå til innhold
  • Bli medlem

Område ca 1 time fra Heistadmoen


fiskekongen

Anbefalte innlegg

Heisann

jeg har fått beskjed om å møte på Heistadmoen tirsdag. Og lurte på om det er noen fine vann å slå opp telt eller hengekøye med noe fisk i ikke alt for langt unna Heistadmoen? Gjerne ikke noe mer enn 1 time å gå fra vei og helst ikke mer enn 1 time kjøretur fra unna Heistadmoen/ Kongsberg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
fiskekongen skrev (6 timer siden):

Heisann

jeg har fått beskjed om å møte på Heistadmoen tirsdag. Og lurte på om det er noen fine vann å slå opp telt eller hengekøye med noe fisk i ikke alt for langt unna Heistadmoen? Gjerne ikke noe mer enn 1 time å gå fra vei og helst ikke mer enn 1 time kjøretur fra unna Heistadmoen/ Kongsberg. 

Om du ikke vil bruke tid på å gå noe særlig ville jeg anbefale å parkere bilen ved Ravalsjø på Raje. Gå så til det "lille" Fagervannet nordvest for Ravalsjø. Muligheter for fin fisk og fine plasser for telt eller hengekøye på østsiden av vannet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.