Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvilken sekk benytter Lars Monsen


Fenrisfrøya

Anbefalte innlegg

Annonse

Har 100 l versjonen av Tor sekken og ser at Lars Monsen har samme problem med å feste lokket. Det henger og slenger og trenger ganske full sekk for å sitte skikkelig. Eller en kanon sekk med et fantastisk hoftebelte med et helt genialt strammesystem.

Tore

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

torese skrev (20 timer siden):

Har 100 l versjonen av Tor sekken og ser at Lars Monsen har samme problem med å feste lokket. Det henger og slenger og trenger ganske full sekk for å sitte skikkelig. Eller en kanon sekk med et fantastisk hoftebelte med et helt genialt strammesystem.

Tore

Selger du?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

torese skrev (På 22.9.2020 den 23.51):

Har 100 l versjonen av Tor sekken og ser at Lars Monsen har samme problem med å feste lokket. Det henger og slenger og trenger ganske full sekk for å sitte skikkelig.

 

 

Det er vanlig problem på en rekke sekker og modeller. Normalt løser jeg det ved å ikke ha lokket på om det ikke trengs eller om jeg har ting i lokket rett slippe hele lokket opp i hovedrommet...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg har samme sekken som Lars Monsen og kan informere om at det finnes en gammel og en ny versjon av Tor. Forskjellen på de to er at de har adressert problemet med lokket ved å flytte innfestingen på ryggsiden lengre ned slik at man i mye større grad kan stramme lokket ved halvfull sekk.

Sekken er veldig god å bære og lokket kan tas av og benyttes som veske/sekk ved små vandreturer fra basecampen. Anbefaler sekken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snytitingen skrev (1 time siden):

Jeg har samme sekken som Lars Monsen og kan informere om at det finnes en gammel og en ny versjon av Tor. Forskjellen på de to er at de har adressert problemet med lokket ved å flytte innfestingen på ryggsiden lengre ned slik at man i mye større grad kan stramme lokket ved halvfull sekk.

Sekken er veldig god å bære og lokket kan tas av og benyttes som veske/sekk ved små vandreturer fra basecampen. Anbefaler sekken!

Jeg snakka med Klattermusen for litt siden og de har slutta å produsere Tor i 80 og 100L. Det var litt synd, så ut som gode sekker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.