Gå til innhold
  • Bli medlem

Garmin GPSmap 66st eller Etrex 32x


AmundJS

Anbefalte innlegg

Hei, e eier idag Inreach Mini og GPSmap 66st, hvor GPSmapen ble kjøpt i sommer og er brukt på én tur.. Innser at den blir muligens litt "overkill" for mitt bruk da e aldri bruker andre funksjoner enn kart, avstand, høyde og hastighet. Har ingen behov for flere funksjoner heller, isåfall er det tilkoblinga til Inreach Mini for å lese og skrive meldingene litt lettere men dette kan jo også fint gjøres på tlf. 

Så e vurderer å bytte den ut mot 32x da den er lettere, mindre og lengre batteritid. Så e spør da:

Brukervennlighet på GPSmap 66 serien vs etrex serien? Batterivarighet i kulda? Er den ekstra vekta i 66 verdt det? Er ikke ute etter teknisk info da e har lest meg opp på de aller fleste ting der men er mere erfaringer. Blir å brukes hele året.  Eventuelt andre forslag tas godt imot! Barometer er et must for min del og at den kan laste kart nokså fort og ikke henger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.