Gå til innhold
  • Bli medlem

Norrøna Ravneskar


Hallgeir

Anbefalte innlegg

Annonse

Hvilken versjon av Ravneskar? Det ble laget i hvert fall tre forskjellige, og det er mulig de har litt forskjellig stanglengde. Det første Ravneskar hadde lyseblått innertelt og to utvendige lufteventiler i hvert fortelt. Forteltet endte i en spiss, så teltet kunne stå fint med bare to plugger. Det kom med glassfiberstenger!
Så kom det en variant med samme forteltkonstruksjon, men uten stormmatter på sidene, og med varmgult innertelt.
Den siste utgaven hadde én lufteventil på hvert fortelt, og da måtte teltet ha to plugger i hver ende, altså 4 tilsammen, for å stå pent.

Jeg vet altså ikke om det er forskjell på stanglengden på disse, men du kan få målene på stengene til første- og andreutgaven hos meg, du får kjøpt gode aluminiumsstenger på ebay som du kan kappe til selv. Og hvis du vurderer å kaste det, kjøper jeg det heller :-)

 

Ravneskar_ab.jpg

Endret av Bjørn J
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.