Gå til innhold
  • Bli medlem

Sene til Berkley Twilight 9.6 3-15g


Dave_12

Anbefalte innlegg

Hei, Hvilken type sene anbefaler dere for B twilight 9.6" Stang med Shimano sienna 2500FG. Bruker Trilene XL Smooth Casting 270m 0,20 men mistet alt for mye sluk med den. Senebrudd alt for mye uten at sluke satt seg fast eller ikke. Noen tips?

Endret av Dave_12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det høres litt rart ut. Har du sjekket om sena er morken? Om ikke ville jeg kontrollert kvaliteten på knuten. Som tubbs sier så er en dobbel slukknute (når du knyter den korrekt) veldig sterk. Husk å vete knuten litt med spytt når du strammer den til slik at knuten ikke "brenner".

Selv pleier jeg å bruke fireline, men vanlig monosene skal fungere helt fint. Min personlige favoritt der er denne: https://www.skittfiske.no/sufix/126339/sufix-xl-strong-platinum-300m

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.