Gå til innhold
  • Bli medlem

Tips topptur midten av september


Lena Lie Johnsen

Anbefalte innlegg

Hei, 

har en helg til disposisjon nå i midten av september. Noen som har tips til 2000 topptur uten klatring? Bor i Gran kommune og ønsker maks kjøre 3-4 timer i bil. Har hele lørdag til disposisjon Til tur, og søndag nedrigg camp og retur. Har vært en del i Rondane så ønsker tips primært Jotunheimen. Selv har jeg vurdert leirungsdalen med rasletind/mugna/munken men åpen for andre gode ideer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har vurdert Rasletind ser jeg og det var det første jeg tenkte på. Vi gikk den igjen for 2 uker siden og hadde en kjempefin tur. Parkerte på flya ved det nye "DNT-bygget" Flye 1389 og fulgte stien opp og samme ned igjen. Veldig fin tur og regnes vel for å være Norges lettest tilgjenglige 2000 meter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.