Gå til innhold
  • Bli medlem

Hjelp til identifisering av sovepose (forsvarets)


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har en diger sovepose som har ligget i skapet siden jeg dimmet i 2009, og lurer på om noen har noe info/spesifikasjoner på denne. Se vedlagte bilder.

Er et par merkelapper på den, men blir ikke noe klokere av de. Den veier 3.2 kg, er 210 cm lang.

Noen som har noen formening om hva komfort-temp på denne er?

20200830_143717.jpg

20200830_143536.jpg

20200830_143550.jpg

20200830_143709.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror det er modellen som heter M85... Har brukt slike i kanskje -15 uten å ha frosset nevneverdig, men de er likevel på langt nær like gode som en dunpose. Ser det står minus 20 - 25 på siden jeg linket til, men det tror jeg er optimistisk.

Størsteproblemet  med dem er ikke at de ikke holder varmen, men at de er så himla store nedpakket og at de veier mye. Et par av disse tar jo omtrent en hel pulk. Jeg har kjøpt kompresjonstrekk til de jeg har, og det hjelper litt. Finnes sikkert mer informasjon om den om du googler litt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erlend Gudvangen Bjørkeng skrev (1 time siden):

Tror det er modellen som heter M85... Har brukt slike i kanskje -15 uten å ha frosset nevneverdig, men de er likevel på langt nær like gode som en dunpose. Ser det står minus 20 - 25 på siden jeg linket til, men det tror jeg er optimistisk.

Størsteproblemet  med dem er ikke at de ikke holder varmen, men at de er så himla store nedpakket og at de veier mye. Et par av disse tar jo omtrent en hel pulk. Jeg har kjøpt kompresjonstrekk til de jeg har, og det hjelper litt. Finnes sikkert mer informasjon om den om du googler litt....

Takk! Ser ut som det må være M85. Helt avsindig svær ja, har et kompresjonstrekk til den fra Helsport i XL, og den går såvidt nedi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.