Gå til innhold
  • Bli medlem

Telttur i Oslo! Fjord eller/og skog?


sarawm

Anbefalte innlegg

Heia. Jobber sammen med en engelsk jente som skal hjem 16. september. Hun tenker å besøke Oslo i to dager før hun drar hjem (egentlig ville hun til Bergen, men vet ikke helt om jeg vil anbefale å ta toget også må hun tilbake igjen med en gang?), men synes overnatting i oslo er litt dyrt. Derfor anbefalte jeg at hun kan jo sove ute! (hun har med sovepose og liggeunderlag)

Selv er jeg ikke særlig kjent i oslo eller oslomarka, derfor lurer jeg på om noen her kan hjelpe meg? Vurderer en natt ved et tjern, og en natt ved havet. Eller begge nettene i skogen, kanskje ved et av de populære utsiktspunktene (Grefsenkollen, Kolsåstoppen, vettakollen.. og der slutter kunnskapen min). Har et telt jeg kan ta med, men det er ganske tung. Derfor ville det passet bra om vi kan finne et sted ikke alt for langt unna kollektiv transport. Ellers vurderer vi også å overnatte i et slikt utsiktstårn.

 

Så ja! Noen Oslokjennere her som har noen gode tips?

Endret av sarawm
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.