Gå til innhold
  • Bli medlem

It's Time to say goodbye


Tom42

Anbefalte innlegg

Annonse
Per Fredrik skrev (7 minutter siden):

Lykke til videre Tom. Jeg er usikker selv da kreftsykdommen er tilbake for fullt. Prøver nå ut den siste av tre mulige behandlinger før jeg blir vurdert for immunterapi. Men ny sovepose, ryggsekk og telt har jeg kjøpt. Det er sant at shopping hjelper mot mange plager. Har sekken stående her i stua for å booste kampmoralen.. Så får jeg se.

Lykke til deg også Per Fredrik.  Også jeg har alt pakket og klart i henhold til "pakkliste for Hardangervidda.  men når jeg kaster inn håndkleet er det egentlig ikke å grunn av meg selv, men jeg synes det er umoralsk å bli hentet, når jeg vet om tilstanden. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Per Fredrik skrev (19 minutter siden):

Lykke til videre Tom. Jeg er usikker selv da kreftsykdommen er tilbake for fullt. Prøver nå ut den siste av tre mulige behandlinger før jeg blir vurdert for immunterapi. Men ny sovepose, ryggsekk og telt har jeg kjøpt. Det er sant at shopping hjelper mot mange plager. Har sekken stående her i stua for å booste kampmoralen.. Så får jeg se.

God bedring fra en som har overlevd kreft 2 ganger. Ble akkurat friskmeldt og ønsker det samme til deg.

Endret av Aurejeger
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilleggsopplysning til "It's time to say goodbye"

Når jeg velger å si farvel til Hardangervidda er det fordi jeg synes det er umoralsk å dra av gårde vel vitende om at jeg kanskje må utsette andre for å få meg ned.    

Endret av Tom42
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.