Gå til innhold
  • Bli medlem

Hjelp: Roberts Tor / Roberts Goshawk?


Marcus.

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg ser etter et nytt tomannstelt og håper at noen med litt mer erfaring kan hjelpe meg med å gjøre et godt kjøp.🏕️

Teltet er tiltenkt tresesongsbruk, men er en fordel om det også kan brukes på vinterstid. Ettersom jeg er 195 cm høy er jeg avhengig av god lengde, men vil nødig kjøpe noe tyngre enn 3 kg. God ventilasjon er selvfølgelig viktig.

Drømmen hadde vært Helsports Reinsfjell Superlight 2, men denne ligger dessverre godt utenfor studentbudsjettet. Finner jeg noe til under 3000kr er det optimalt, men jeg er tilbøyelig til å spise litt kneip framover for god kvalitet.

Jeg vurderer nå Fjellsports tilbud på Robert Tor-modellen (2799,-). Allternativtliker jeg Robert Goshawk, som forøvrig også er på tilbud (3119,-).

Noen her som har noen tanker å dele, alternativt noen andre forslag? 

Tusen takk!😊

Endret av Marcus.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.