Gå til innhold
  • Bli medlem

Passform ullgenser


Redoran

Anbefalte innlegg

Hei! 

Kjøpte en Vegard half zip da det er merket som den varmeste Ulvang genseren. Men den er litt stor. Jeg bruker som regel xl men denne ble litt løs. Vil dette gjøre at den mister varmeegenskapene? Jeg liker som regel å ha litt store klær på tur men denne skal jo holde meg varm på vinteren. Vil helst ikke ta meg bryet og bytte hvis det kun er det kosmetiske det får utover. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
27 minutes ago, elgen said:

Hei

Jeg liker også "løs og ledig" best og mener at det faktisk varmer bedre enn en ullgenser som sitter "tight". Strikketøyet bør jo inneholde mer isolerende luft enn utspennt som et pølseskinn😉

Elgen

Enig i dette. Jeg har en Ulvang Feral strikket av villsau-ull. Den er også løs og romslig, og strikket på en annen måte med mindre "strekk" i forhold til de vanlige Ulvang-genserne som alle bruker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.