Gå til innhold
  • Bli medlem

La Sportiva Raptor gtx


Bentix

Anbefalte innlegg

I sommer byttet jeg ut salomon skoene mine med La Sportiva Raptor gtx og de er helt nydelige å gå i og holder meg tørr på beina. 

Men når de først er blitt våte utenpå, så tar det veldig lang tid før de tørker. Det kan ta opp til ett døgn før de er tørre igjen. 

Noen som har erfaring med det? Skal det være sånn? Noen triks eller noe? De er ikke like nydelige når de dagen etter er kalde og fuktige 🙈 de har stått inne i vanlig romtemperatur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjent problem med sko med membran. Holder deg tørr litt lenger, men når de først er våte, noe de vil bli (regn/myr/bekk/svette), så tar de evigheter å tørke. Jeg har samme sko, bare uten GTX. Blir fort våt, men er tørre igjen etter en halvtime-times bruk.

Men slikt er smak og behag. Markedet for slike sko uten membran er lite i Norge. Må ofte lete i nettbutikker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

unirune skrev (9 minutter siden):

Kjent problem med sko med membran. Holder deg tørr litt lenger, men når de først er våte, noe de vil bli (regn/myr/bekk/svette), så tar de evigheter å tørke. Jeg har samme sko, bare uten GTX. Blir fort våt, men er tørre igjen etter en halvtime-times bruk.

Men slikt er smak og behag. Markedet for slike sko uten membran er lite i Norge. Må ofte lete i nettbutikker.

Jeg hadde ikke dette problemet med mine salomon med membran, de tørket fort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.