Gå til innhold
  • Bli medlem

Om man ikke hadde telt nok fra før


torese

Anbefalte innlegg

Så ramlet det en msr zoic 2 ned i postkassa i dag. Godt hjulpet av super tilbud hos milrab. Skal ta overta etter mitt godt brukte north face roadrunner 23. Kuppeltelt me 2 kryssende stenger og mesh innertelt. Skal sette opp og teste nå i helga. Lufting, lufting og lufting er poenget.  Hadde planer om å kjøpe hilleberg denne gangen og da modellen staika. To helt ulike bruksområder men pris og behov ble utslaget denne gangen. Blir mitt første telt fra msr og er litt spent. Som alt annet nytt blir det morro å teste. 

Mvh

Tore

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse
  • 3 uker senere...

Hvem er ute når det regner?? Nei, spøk til alvor. Man bruker ikke mange minuttene på å sette opp dette teltet. I full storm med regn sidelengs er nok ikke dette rette teltet. Men standard regnvær går helt greit. Har ikke hatt behov for å sette opp ytterteltet først. Har hatt denne type telt siden 2002. Til vinter, høst og tidlig vår har jeg andre telt jeg bruker. Fordelene kommer på varme sommerdager. Da har du lufting og behagelig inneklima mens naboene i tunnell må stå opp ferdig kokte tidlig om morgenen. Jeg sover i snitt 3 timer ekstra når været er perfekt.

Tore

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.