Gå til innhold
  • Bli medlem

Noen som vet hva slags krabat dette er?


Tor Magne

Anbefalte innlegg

Annonse
Lompa skrev (15 minutter siden):

Nei, det er ikke alltid den treffer.. ;)

image.thumb.png.d30976d2770e257685da49b92e2bc08c.png

Men den var faktisk ganske god, visste ikke om denne og har allerede lagret den som favoritt på bokmerkeraden min :D (hvis man ser bort i fra at den tydeligvis ikke kjenner systematikken til allykano ... men er egentlig litt usikker selv, så får være overbærende der ... ) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heriks skrev (5 minutter siden):

Men den var faktisk ganske god, visste ikke om denne og har allerede lagret den som favoritt på bokmerkeraden min :D (hvis man ser bort i fra at den tydeligvis ikke kjenner systematikken til allykano ... men er egentlig litt usikker selv, så får være overbærende der ... ) 

Nei det er jo så mange modeller av Ally at det ikke kan forventes at de har alle inne. ;)

Jeg har testet den litt, og har fått en del treff når bildene er gode. Da jeg la inn et ansiktsbilde av meg selv fikk jeg hjortelusflue.. 

  • Liker 1
  • Hehe 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.