Gå til innhold
  • Bli medlem

Kviknebrona, Innerdalsvatnet - fisketur


OleHenrik

Anbefalte innlegg

Tatt turen fra Trondheim ca to timer sørover til området Kviknebrona. Mange vann lett tilgjengelig hvor en lokal fiskeguide jeg fant på Google lover stor fisk. Det stod også den kunne være vanskelig å lure.. 

Ganske spesielt område med utsikt mot Innerdalsvatnet som på Tidlig 80-tallet ikke eksisterte. I likhet med mange steder var det sterk motstand mot å demme opp en slik vakker Setesdal. Elven Inna renner ut i sørenden hvor jeg var nedom å prøvde lykken. Flere andre som fisket der og det er nok potensiale for stor fisk her utover høsten.

Som tidligere har jeg smelt i hop en film. Begynner bli en slags hobby dette. Uansett, ta gjerne en titt og trykk på abonner 😄👍🏻
 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.