Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvor kan vi kjøpe sovepose i morgen? Maks 2000, jente.


Imp

Anbefalte innlegg

Datteren har bestemt seg for å bruke litt sparepenger på ny sovepose.
Jeg tenker det er best med en med komforttemp på minusgradsidene.

Har dere noe å anbefale som vi kan handle i morgen i butikk? Kikket på prisjakt, men det meste er jo på nett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig avhengig av hvor du bor i landet. Har du en sportsbutikk i nærheten, har de jo ofte soveposer til salgs. Bor du i en litt større by, er utvalget ofte større. Finn. no er heller ikke dumt, da kan du søke på ting innenfor en viss avstand og 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du fortsatt bor der du bodde for noen år siden så er jo Oslo, Sandvka, Asker osv. innenfor rimelig nærhet. Da har du alle kjedebutikker som XXL osv. samt Sportsnett (Oslo) Piteraq (Sandvika + Oslo), Magasinet (Drammen) og litt som mulige butikker. 

PS. Om du vet hva dere vil ha og Fjellsport har det så leverer dem hjemm på døra for kr 49,- samme dag/kveld ved bestilling tidlig nok. (Mulig det tar litt lenger tid nå pga sommeravvikling)

Endret av Terka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan eg berre heilt varsamt tipse om å sjekke personlengda på påsan og å ikkje velje for svær påsa? Eg snakkar av bitter erfaring, men eg er ganske lita. Eg trur Bergans sine småposar har personlengde opptil 175, Mammut 180. Berre eit lite tips altså, men dei færraste damer treng regularposen opptil 195cm, den blir fort litt diger å varme opp. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.