Gå til innhold
  • Bli medlem

Mammut Tyin MTI vinterpose og svær hette


Oksen

Anbefalte innlegg

Hei,

Har nettopp bestilt meg en Mammut Tyin MTI winter og lurer på om noen har erfaring med hetta på denne eller 5-season utgaven. Ble litt overrasket over at hetta er så stor at jeg kan få plass til alpinthjelm og enda mer, og at det ikke er noen stramnemulighrter bak. Jeg lurer umiddelbart på om man produserer nye kondens inni hetta som følge av at man kan forsvinne inni hetta. Er det noen som har noen erfaringer å dele?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har Mammut Denali MTI 5-Season. (https://www.milrab.no/mammut-denali-mti-5-season-200/cat-p/c/p1500013586?gclid=Cj0KCQjwvIT5BRCqARIsAAwwD-SO-dyjgHIRtYj95NYZGtcDHkzEganBSJnS1lGk20IIULktXd2jYlgaAinfEALw_wcB)

Den har i hvertfall stramming rundt nakke og stramming av åpning. Fungert utmerket ned til -25 inne i teltet en hel natt. Jeg bruker gjerne en slik https://www.fruugo.no/trixes-unisex-half-face-fleece-balaclava-hood-grey/p-36645023-75171776?language=en&ac=croud&gclid=Cj0KCQjwvIT5BRCqARIsAAwwD-RuvJovgaqM_28z8MMZHfqgB6OSHBnyGs47I9UbeuXq_j_HFz8Nbf0aAqO_EALw_wcB når det er kaldt om vinteren om natta også. Snurper gjerne ansiktsåpningen rimelig stramt. Det blir gjerne litt rim rundt påpningen naturlig nok, men det anser jeg ikke som noe problem. 

Er i hvert fall meget fornøyd med min opplevelse av den modellen. Tipper de ikke er veldig forskjellig


(Linker funnet helt på random via Google og sammenfaller ikke med noen anbefaling fra min side)

Endret av Espen Ørud
  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har to stramminger: nakkekragen og åpningen til ansiktet. Jeg følte bare at hetta var så dyp bakover at åpningen til ansiktet ble veldig langt unna,og at pusten kanskje blir værende inni hetta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.